Çağrı Merkezi Elemanı Kursu Antalya
Çağrı Merkezi Elemanı Kursu Antalya - Akademi Dünyası Eğitim Ve Kültür Merkezi - 0 530 304 9898
Akademi Dünyası Eğitim Merkezi Çağrı Merkezi Elemanı Kursu; Görevinde gelen telefonları doğru cevaplamak kurumdan hizmet almaya gelenleri en kısa sürede doğru yerlere yönlendirmek faks ve e-postalara cevap verebilen kişidir.
Hızlı bir şekilde Türkiye’ye geniş bir ağ alanı oluşturan çağrı merkezi sektörü her geçen gün büyümeye devam ediyor. Özellikle genç nüfusun çok işsizlik oranının yüksek olduğu ülkemizde Çağrı Merkezi Sektörü gençlerin istihdamı için iyi bir çözüm.
Kurum olarak köklü ve yeni oluşum içerisinde olan Çağrı Merkezlerine Profesyonel Müşteri Temsilcileri Yetiştirmeyi İlke edinmiş bulunmaktayız. Bu alandaki eğitimlerimiz kaliteli hocalarımız eşliğinde devam etmektedir. Eğitimlerimizin sonunda Eğitimini başarı ile tamamlayan kursiyerlerimiz Milli Eğitim Bakanlığı Onaylı Çağrı Merkezi Sertifikasını almaya hak kazanırlar.
Çağrı merkezleri kurumların telefon vasıtası ile elde ettiği başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departmandır. Kar amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır.
Bunlar dışında bir çağrı merkezi inbound (müşteriden gelen); sipariş teknik destek müşteri hizmetleri şikâyet outbound (çağrı merkezinden giden); tele pazarlama kampanya tanıtımı ürün hizmetleri ve borç hatırlatma gibi hizmetlerle de ilgilenir.
Çağrı merkezlerinin en büyük avantajı iş süreçlerine bağlı olarak işlem verimliliğini artırılmasında ve müşteri işlemlerine artı katmasıdır.
* En az okuryazarlık seviyesinde diploma sahibi olanlar
* Çağrı Merkezi Elemanı Sertifikası almak isteyenler
* Çağrı Merkezi Elemanı olarak kariyer yapmak isteyenler
* Çağrı Merkezi Personelleri
Çağrı merkezi elemanı kursuna katılabilirler.
Hafta içi gündüz ve Hafta içi akşam kurs seçeneklerimiz bulunmaktadır. Eğitim detayları ve fiyat avantajlarından yararlanmak için eğitim danışmanlarımız ile iletişime geçiniz.
09:00 - 19:00 Saatleri Arasında İletişim İçin
* 444 33 07 No'lu telefondan direk iletişime geçebilirsiniz.
7-24 Bilgi Destek Hattı ;
* 0 (530) 304 98 98
7-24 Whatsapp İletişim Hattı ;
* 0 (530) 304 98 98 Whatsapp ya da kısa mesaj olarak "ÇAĞRI MERKEZİ" yazıp yollamanız yeterli. Eğitim danışmanlarımız size dönüş yapacaktır.
DAHA DETAYLI BİLGİ ALMAK İÇİN İLETİŞİM FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ. EĞİTİM DANIŞMANLARIMIZ KISA BİR SÜRE İÇERİSİNDE DÖNÜŞ SAĞLAYACAKTIR.
Sosyal Medya Hesaplarımızdan Kurs Paylaşımlarımızı Görebilirsiniz